• Jak to funguje?
  • Podrobnější informace
  • Popis řešení
  • Chci vědět víc
Videokonference od GiTy a.s.Videokonference od GiTy a.s.
Videokonference od GiTy a.s.Videokonference od GiTy a.s.
Integrace hlasových služeb a spolupráce prostřednictvím řešení Cisco Spark

Integrace hlasových služeb a spolupráce prostřednictvím řešení Cisco Spark

24. 9. 2017 Posted by csbadmin Properties

Dnešní podniky komunikují mnoha způsoby. Každá forma komunikace obvykle vyžaduje vyhrazenou aplikaci, která v izolovaném stavu pracuje dobře. Přemostění několika komunikačních kanálů však může být obtížné a nespolehlivé, což je obzvláště zřejmé v případě spolupráce několika různých zařízení.

V tomto ohledu musí IT oddělení rychle zajistit činnost a spolupráci více uživatelů a musí umožnit, aby zaměstnanci mohli volat prostřednictvím podnikové sítě, to vše při splnění požadavků firemních zásad a dodržení předpisů.

Řešení? Cisco Spark.

Jedná se o víc než jen o aplikaci. Cisco Spark je kompletní nabídka služeb spolupráce postavená na řešení Cisco Collaboration Cloud. Aplikace je vybavena veškerými komunikačními nástroji, které uživatel potřebuje pro zajištění vyšší produktivity bez ohledu na to, kde pracuje. Aplikace Cisco Spark je od začátku navržena pro mobilní a cloudové služby a umožňuje zasílání zpráv, volání a schůzky v rámci podniku prostřednictvím integrované sady funkcí, kterou nabízí pouze platforma Cisco Collaboration Cloud.

Na svém zařízení se systémem iOS jednoduše klepněte na položku Kontakt, Oblíbené nebo Poslední hovor a okamžitě můžete iniciovat hlasový hovor nebo videohovor pomocí aplikace Cisco Spark. Hovor v aplikaci Cisco Spark můžete také přijmout přímo z uzamčené obrazovky a používat hlasové příkazy služby Siri nebo náhlavní soupravu připojenou pomocí Bluetooth, s jejichž pomocí můžete volat a ovládat hovory. Můžete také využít funkce dalšího hovoru na lince mezi mobilními sítěmi a aplikací Cisco Spark. Kromě toho hybridní služby Cisco Spark dokážou přepojit příchozí firemní volání na vaše mobilní zařízení. Současně umí odchozí volání využívat stávající plány vytáčení a nejméně nákladné směřování.

Tyto možnosti spolupráce jsou navrženy pro podnikové prostředí.

Share
0

About csbadmin

This author hasn't written their bio yet.
csbadmin has contributed 3 entries to our website, so far.View entries by csbadmin

You also might be interested in

Cisco Spark Board – Zařízení pro týmovou spolupráci 3 v 1 pro zasedací místnosti

Cisco Spark Board – Zařízení pro týmovou spolupráci 3 v 1 pro zasedací místnosti

Zář 24, 2017

Cisco Spark™ Board je jedinečné nové zařízení pro týmovou spolupráci,[...]

Vysoká úroveň zabezpečení řešení, šifrování E2E

Vysoká úroveň zabezpečení řešení, šifrování E2E

Zář 24, 2017

Aplikační bezpečnost Aplikace Cisco Spark chrání vaše data pomocí řady[...]

Kontaktujte nás

Pošlete nám e-mail a my se Vám co nejdříve ozveme.

Odeslat zprávu

Sídlo společnosti

GiTy, a.s.
Mariánské náměstí 1
617 00 Brno – Komárov

+420 545 129 111
+420 545 129 200
info@gity.cz

Pobočka Praha

Prague Gate
Türkova 2319/5b
149 00 Praha 4 – Chodov

+420 266 025 111
+420 274 781 252
praha@gity.cz

–

Krajský soud v Brně
Spisová značka: B 2017

IČ 253 02 400
DIČ: CZ 253 02 400

DS: 7miceqb

© 2025 GiTy, a.s.

  • Help
  • Soukromí
  • Podmínky
Next